Moje práce

Nakoukněte, kde a jak jsem zanechala otisk

Tvořím marketingové strategie, mentoruji a konzultuji. Klientům externě řídím marketingové týmy, někdy je i sama stavím. Blízko mám k webům, obsahovým strategiím a tvorbě značek.

Podívejte se na vybrané projekty, kterým jsem se v posledních měsících věnovala…

Lenka Černá marketing reference

Orange Tree

Moje práce: Marketingová konzultace, tvorba nové vizuální identity, tvorba vícejazyčného webu orangetree.cz, zapojení copywriterky Hanky Cintlové a SEO specialisty Martina Matějky, propojení klienta s analytikem Františkem Rajtmajerem a PPC specialistkou Terezou Valentovou.

Hvězdička jako nový symbol Orange Tree vychází z podoby květu pomerančovníku. Hvězdičku může klient použít jako vysvětlivku, součást emotikony nebo třeba jako hodnocení kvality. Claim je vymyšlen tak, aby u něj mohl být symbol využit.

Orange Tree vizuální identita

Tapety Metro Florenc

Moje práce: Tvorba marketingové strategie, odřízení celého projektu nového e-shopu, ke kterému jsme přizvala kodéra Milana Hrnčála, SEO specialistu Martina Matějku, copywriterku Hanku Cintlovou a fotografku Markétu Sýkorovou. Tvorbu nové vizuální identity jsem svěřila Braňovi Šurinovi, s automatizací mi pomohl Karel Koliš. O výkonnost se aktuálně stará SHEAN a správu webu převzali webotvůrci. K novému designu prodejny jsem přizvala desinérku Evu Zeman.

Proměnou prošlo všechno. Od prodejny, přes vizuální identitu, až po e-shop. Vše na základě jasné marketingové strategie. Tapety Metro Florenc jsou ukázkou toho, že když se dobře pracuje se značkou, můžeme i v nelehké konkurenci dobře obstát. A růst i v době, kdy je e-commerce dlouhodobě v propadu.

Tapety Metro Florenc marketing

Webkitty

Moje práce: Tvorba kompletní marketingové strategie a její následná implementace. Do projektu jsem přizvala SEO specialistu Martina Matějku, copywriterku Hanku Cintlovou, automatizační eso Karla Koliše. Vizuální identitu a ilustrace má pod palcem Katka Fabiánová. Vytvořila jsem claim, který pomáhá v celé komunikační strategii. Celý marketing externě řídím. 

Všechny svoje klienty mám ráda, Kočku z Webkitty ale miluji. Po celou dobu naší spolupráce jsme nemuseli do výkonnostního marketingu investovat ani korunu a díky efektivní marketingové strategii Webkitty meziročně zdvojnásobila obrat. Jakto? Dělají svoji práci dobře a věří mi.

Webkitty marketing

Dům na zelenou

Moje práce: Tvorba marketingové strategie a její implementace, externí řízení marketingu. Vytvořila jsem claim, který pomáhá značce budit důvěru. Odřídila jsem projekt nového webu dumnazelenou.cz, ke kterému jsme přizvala webaře Pavla Galíčka a Lucii Mužíkovou, SEO specialistu Martina Matějku a copywriterku Hanku Cintlovou. Nová vizuální podoba značky a webdesign je z pera Michala Burdikova, který se perfektně držel stategického zadání. Analytiku jsem svěřila Františkovi Rajtmajerovi a výkonnost Jirkovi Schafferovi a jeho týmu.

Na konci roku 2023 jsem udělala výběrové řízení na novou pozici marketingové asistentky, která je u klienta naplný úvazek mojí prodlouženou rukou. Díky skvělé externí HR poradkyni Kristýny Ševčíkové proběhl hiring bez problémů.

Dům na zelenou marketing

Magazín Galerie Golf Hostivař

Moje práce: Komunikační strategie, vedení redakční rady, spolupráce na textech a vedení celého týmu: fotograf Vojta Vlk, grafik Štěpán Holič z Lemon Design a redaktorů. Tisk si hlídám u Astron print a expedici mi zajišťuje Roman Jirutka z Avis marketing

Papír není mrtev. Firemní magazíny to dokazují. Když jsou správně zasazené do obsahové strategie, dokáží splnit svůj cíl. V Hostivaři ho vydáváme již 18 let. Najdete ho i v e-verzi. Hezké čtení.

Magazín Golf Hostivař

Artlingua

Moje práce: Marketingová konzultace, tvorba vícejazyčného webu artlingua.cz, zapojení copywriterky Hanky Cintlové a SEO specialisty Martina Matějky. Ilustrace a základ pro vizuální identitu zpracoval Adam Gratz

Artlingua a Orange Tree pochází z jedné rodiny a ač se to může zdát nereálné, každý z nich včetně webu byl hotový během intenzivních čtyř měsíců a to i díky skvěle sehranému internímu týmu pod vedením marketingové manažerky Jany Kupkové. Díky Jani.

Artlingua marketing

Ovoce do práce

Moje práce: Marketingová konzultace, průzkum u stávajících zákazníků, tvorba nové vizuální identity, tvorba vícejazyčného webu ovocedoprace.cz, návrh nových krabic/pytlíků, chytlavého copy (díky patří Hance Cintlové), organizace a produkční zajištění focení s Vojtou Vlkem, spolupráce s PPC specialistou Martinem Vinšem.

Za Ovocem do práce stojí Petr Bína a jeho skvělá žena Jana. Spolupráce s nimi je v neskutečném flow a ani při náročném focení celý jejich tým neztratil úsměv na tváři. Možná za to může energie z jejich ovoce? Ochutnejte. 

Ovoce do práce marketing

Cape Smokey

Moje práce: Marketingová konzultace, odřízení tvorby webu ke kterému jsme přizvali Martina Mackeho z aboutblank, texty jsem nechala napsat Lenku Dlabolovou, fotky nafotil Herbert Slavík.

Přitahuji klienty jejichž sny nemají hranice a zároveň nevidí mezi sny a realitou bariéry. A to je přesně Cape Smokey, sebevědomý projekt v Kanadě, pod kterým je podepsaný Jiří Kejval, Martin Kulík, Martin Krupauer a Miloš Kratochvíl. Na projektu spolupracují světová architektonická studia: atelier A8000 a ADR. Pro mě jako milovníka hor a designu je spolupráce splněným snem.

Cape Smokey marketing

Montessori Institute Prague

Pomáhám marketingovému týmu dávat konstruktivní zpětnou vazbu, posouvám je efektivně dál, sháním nové lidi do marketingového týmu, pomáhám Montessori Institute Prague se strategickým rozhodováním. 

V létě 2023 jsem byla součástí launch týmu, který spouštěl mezinárodní kampaň pro CEO Montessori Institute Prague Mirku Vlčkovou.

Lenka Černá a Mirka Vlčková
logo ski areal mala upa

Identita skiareálu v Malé Úpě prošla před nedávnem velkým redesignem, který pochází z pera Dynamo design. Společně s Karolínou Markytánovou jsme se pustily do průzkumu u cílových skupin. Karol pak navrhla wireframe webu a Dynamo design podle něj připravilo webdesign. Po více než roce spatřil web skimu.cz světlo světa.

logo rodop

Společnost RODOP oslavila v roce 2023 třicet let na developerské scéně. Spolupracuji s nimi více než 15 let a pomáhám jim udržovat komunikační linku. RODOP je důkazem toho, že pokud svoji práci děláte dobře a máte kolem sebe klienty, kteří vám věří, tak nemáte v marketingu svázáné ruce. Na weby pro skupinu RODOP vždy oslovuji Martina Mackeho z aboutblank.cz.

logo bob a bobek

Pro mámu dvou dětí je spolupráce s vlastníky licence Boba a Bobka splněný sen. Klient ode mě dostal marketingové rady a vytvořila jsem pro něj nový web. Stejně tak pro vlastníka licence BoBa studio. Boba a Bobka v roce 2024 potkáte v Praze a Ostravě na hokejovém mezinárodním šampionátu jako oficiální maskoty. Chystáte se jít fandit? Stavte se za nimi, rádi se s vámi vyfotí.

Nostra Orbis logo

Nostra Orbis má svoje B2B klienty po celé Evropě, srdce má ale v Čechách. Pro klienta jsme s grafičkou Markétou Sýkorovou připravily vizuální identitu, přizvala jsem Hanku Cintlovou, aby otextovala web, který jsem vytvořila ve třech světových jazycích.

karavanista logo

Karavanista je výhradní dovozce značky Isabella pro Českou republiku. Předstan Isabella dodá vaší dovolené další rozměr. Budete nadšeni. Mrkněte na web predstany-isabella.cz, který jsem pro Karavanistu tvořila.

logo pat a mat

Pomáhala jsem vlastníkům licence Pat a Mat, jak dát vědět českému publiku, že mohou využít licenci na představitele seriálu A je to! Více najdete na webu patamat.cz, který jsem pro ně vytvořila.

Dárek z farmy

Jsem marketingovou podporou Janě Bínové, zakladatelce Dárku z farmy, která udává trendy firemním dárků v České republice a podporuje místní výrobce a farmáře. Díky tomu jsou Dárky z farmy nejen krásné, ale i smysluplné. Na první pohled a do posledního sousta. ❤️

www.darekzfarmy.cz

Dárek z farmy pro firemní klienty
Dárek z farmy pro firemní klienty
Lenka Černá s Petrou Jirglovou

Znáte příběh chlapečka?

Pak jste jistě slyšeli o Petře Jirglové, třeba z pořadu 168 hodin, kde sdílela příběh chlapečka, který ležel v nemocnici sám. Smutný příběh, který má díky Petře Jirglové dobrý konec. 🍀

Jenže Petra zjistila, že podobný příběh v nemocnicích zažívá několik set dětí ročně a rozhodla se založit Spolek Za ruku, který bude pomáhat, aby na to děti nebyly v nemocnicích samy. Potřebovala někoho, kdo ji podá marketingovou ruku a pomůže jí projekt správně uchopit. Bylo mi ctí tak úžasnému projektu pomoct! 

Pomáhám
s marketingem

zkušeným marketingovým týmům,
majitelům firem, ale i jednotlivcům

Vymyslím marketingovou strategii, odřídím váš tým nebo se stanu vaší marketingovou mentorkou.

Nejsem rychlokvaška, agentura, ani Brouk Pytlík. Jen jsem jako marketingový stratég za posledních 18 let let v marketingu načerpala zkušenosti, o které se s vámi ráda podělím.