Marketingový
mentoring

Říct si o pomoc není ostuda.

Přerůstá vám marketing přes hlavu?
Pomohu i vám.

Lenka Černá marketing reference

Chcete mít při rozhodování
v marketingu větší jistotu?

Posledních 18 let v marketingu mě naučilo nerozhodovat se za každou cenu po svém. Názory jiných nám totiž pomáhají růst v osobním i profesním životě. Místo drahé polovičky nebo kamarádů se ale raději obraťte na profesionály. Takové, kteří mají skvělé reference, rozumí danému oboru a odnesli si zkušenosti z více firem. Ptejte se těch, kterým nechybí marketingový rozhled a smysl pro business. Třeba mě.

Kdo si můj mentoring
nejvíce chválí?

Lenka Černá a Jitka Çalışkan na posledním mentoringovém setkání

Juniorní holky, co jsou na to ve firmě samy

Nejedna juniorka se díky vlastní píli, ctižádosti a ochotě naslouchat dostala na mediorní pozici. Třeba jako Jitka Caliskan, která se věnuje hotelovému marketingu. Na Instagramu jí najdete pod nickem @Prodavam_pokoje.

Lenka Černá a Mirka Vlčková

Marketingové týmy, které potřebují pohled zvenku

Když váš tým pravidelně dostává konstruktivní zpětnou vazbu na svoji práci, posouvá se efektivně dál. Využijte mentoring coby konkurenční výhodu, jako to udělala CEO mezinárodního týmu v Montessori Institute of Prague Mirka Vlčková.

Lenka Černá a Jana Bínová

Podnikatelky a majitelky firem (i těch budoucích)

Posaďte mě vedle sebe. Včas vám připomenu, co je větší priorita, a upozorním vás, na co je potřeba se zaměřit a jak komunikovat. Skvěle to funguje například s Janou Bínovou z darekzfarmy.cz, která v ČR udává trendy mezi firemními dárky.

Proč dát
na moje rady?

V marketingu se pohybuji přes půlku svého života. Marketing jsem řídila například v Galerii Golf Hostivař. Byla jsem u toho, když se z malého areálu stala jednička na trhu. Nyní jako marketingový stratég na volné noze externě řídím týmy hned v několika firmách. Vybudovat úspěšnou značku jsem pomohla řadě firem napříč celou Českou republikou – od ostravského Domu na zelenou až po plzeňskou Webkitty. V Praze jsem rebrandovala Ovoce do práce nebo Orange Tree. Kompletně nový kabát jsem ušila i pro Tapety Metro Florenc.

Strategií to ale nekončí. Ve firmách zůstávám dál, řídím samotnou exekuci a stavím marketingové týmy. Má to výsledky a baví mě to.

Mentoruji pro společnosti #HolkyzMarketingu a Femme Palette. Zároveň jsem hrdý facilitátor #Iam Remarkable. Věnuji se a ráda mluvím o tématech: Marketingová strategie, Práce a rodina, Business Cheerleader. Dotkneme se jich i během mentoringu.

Lenka Černá marketing
Facilitator #Iam Remarkable
marketingové konzultace s Lenkou Černou

Mojí srdcovkou byl speedmentoring pro Akademii budoucích zakladatelek, kterou pořádaly #HolkyzMarketingu.

KLIENTI ZA MNOU CHODÍ  PRO POMOC, NE PRO ÚTĚCHU

Naslouchám a hledám řešení

Nepropadám panice.

Podporuji a zvedám ze země

Nejen vás, když dojde dech, ale i váš tým.

Nemám přehnaná očekávání

Nehazarduji s rozpočty, ani s cíli.

Pravidelně se vzdělávám

Sleduji marketingové trendy, i pro vás.

Vím, že každá
firma je jiná

Univerzální rady nefungují. Vím to a počítám s tím, že jednotlivé firmy a týmy jsou jedinečné. Pracují s jinými procesy, nástroji, rozpočty a odlišnou motivací. I na váš případ se zaměřím individuálně a poradím si s každou výzvou. Řídím jak týmy freelancerů, tak i v agenturách. Všichni moji klienti se mohou spolehnout na to, že budu stát vždycky na straně jejich zájmu, ať je situace sebevíc náročná. Beru si na starost porady, cally, kontroluji tep firmy, a během záseku přicházím s novou energií.

Nevymýšlím nesmysly a lidem v týmech naslouchám. Pokud mají pravdu, hájím je, když se mýlí, tak jim pomáhám najít správnou cestu.

Mentoringu se mnou budete vždycky rozumět a finance, které do mě investujete, se vám vrátí.

Co vám mentoring přinese?

5 základních pilířů, na kterých
stavím každý marketingový mentoring.
I ten váš.

1

Strategické vedení

Pomohu s vytvořením marketingové strategie pro vaši společnost. Jasně definujeme vaše USP (jedinečný prodejní argument), stanovíme hodnoty a vize společnosti, cílové skupiny, tonalitu a komunikační pilíře. Naučím vás stanovit cíle a pomohu vypracovat plán, který nám jich pomůže dosáhnout.

2

Rozvoj dovedností

Můžete se ode mě učit různé marketingové dovednosti a techniky. Dostanete ode mě tipy na další vzdělávání. Tam kde nestačím já, oslovím profíky z oboru. Mám s nimi dobré vztahy, pomohou nám.

3

Posun v kariéře

Vy a nebo i celý váš marketingový tým může mentoring využít k rozvoji kariéry v marketingu. Pomohu vám vybudovat síť kontaktů, které se vám budou v budoucnu hodit.

4

Zpětná vazba

Můžete se spolehnout, že vždy získáte konstruktivní zpětnou vazbu na vaši práci doplněnou nápady od zkušeného marketingové profesionála.

5

Řešení problémů

Zachovávám klidnou hlavu a hledám cesty. Díky tomu se mnou můžete řešit konkrétní problémy nebo výzvy, se kterými se budete trápit. 

Jak se mnou
spolupracuje?

„Spolupráce s Lenkou je jedním slovem NESKUTEČNÁ! Ať už se vydáte jakýmkoliv směrem, Lenka vás dokáže navést ladně do vysněného cíle. Jde vidět, že to, co dělá, dělá s velkou láskou, citem, energií a úsměvem na tváři! A já jí můžu jen poděkovat, že jsem si s ní přišla jako tým.“
Petra Dolenská, JT CAPITAL, a. s.

MARKETINGOVÝ MENTORING

Jak marketingový
mentoring probíhá
a kolik stojí?

Nejčastěji rozděluji marketingový mentoring do tří fází strategická, akční a udržovací. Každá fáze potřebuje jiné moje nasazení a časovou dotaci. Svůj čas si na projektu měřím po minutách a platíte mě, jen když pracuji pro vás. Nikoliv, když jdu na oběd nebo když si vařím kávu. Na férové jednání se u mě můžete spolehnout. Hodina mého času stojí:

2 300 Kč

Můj tip: Pojďme se nezávazně sejít a zjistit, jak si budeme vyhovovat a podle toho si naplánovat další spolupráci. 

Strategická fáze

Délka: cca 3 měsíce
Strategická fáze je intenzivní a poznávací. Říkám ji tzv. příprava na cestu. Potřebuji velmi dobře poznat vaší společnost, produkty, hodnoty a vize + business cíle.
Výsledkem 1. etapy bude: Společně vymyslíme marketingovou strategii přímo na míru vaší společnosti.
—•—
Časová dotace: 2025 hodin měsíčně (včetně schůzek, callů, mailové a telefonické podpory, ale i mé kreativní práce “za oponou” a následné konzultace)
2 300 Kč / hod.

Akční fáze

Délka: cca 9 měsíců
Společně vytvoříme plán aktivit, cílů a kroků, které nám pomůže určit marketingová strategie, kterou jsme si připravili v první etapě. Přiřadíme priority a pustíme se do práce tedy, vydáme se na cestu. Devět měsíců rozdělíme na tři kvartály, ve kterých si stanovíme cíle.
—•—
Časová dotace: 710 hodin měsíčně (včetně schůzek, callů, mailové a telefonické podpory, ale i mé kreativní práce “za oponou” a následné konzultace)
2 300 Kč / hod.

Udržovací fáze

Délka: záleží na situaci
Když poznám, že to zvládnete sami, řeknu vám to. Přejdeme pak jen do fáze, kdy jsme v kontaktu na začátku měsíce a kdy probereme kroky, které vás nejvíce trápí. V rámci udržovací fáze je ale moje hlava stále s vaším businessem spojená a jsem případně připravená naskočit do akce.
—•—
Časová dotace: 23 hodin měsíčně (včetně schůzek, callů, mailové a telefonické podpory, ale i mé kreativní práce “za oponou” a následné konzultace)
2 300 Kč / hod.

IČO: 21193436, plátce DPH

CHCETE TO JINAK?

Řekněte jak

Třeba máte jinou představu o spolupráci. To vůbec nevadí! Ráda si vás vyslechnu a vymyslíme jiný způsob jak mě můžete využít. Nebráním se ničemu, co bude dávat smysl mně i vašemu businessu.

Pojďte mi říct vaši představu spolupráce, a já vám řeknu jak a za kolik vám dokáži pomoct.

Napište mi

7