Marketingová
strategie

Pojďme na věc takticky! Ušetříte tím spoustu peněz.

Marketingová strategie je vlastně takový taktický proces, díky kterému se nám v určitém časovém období daří dosáhnout naplánovaných cílů. Vymyslím a připravím skvělou marketingovou strategii i vašemu podnikání.

Lenka Černá marketingová mentorka

MARKETINGOVÁ STRATEGIE JE CESTA K ÚSPĚCHU

Marketingovou strategii potřebuje každý

Nezáleží na tom, jestli jste malá firma nebo velká společnost. Začínající nebo zkušený živnostník. Ale jedno si prosím zapamatujte – marketingovou strategii potřebuje každý, kdo chce ve svém oboru růst. Možná vám to zní hrozně složitě a vadí vám ten samotný název „marketingová strategie“. Když ale tu samotnou strategii rozvrhneme do nějakého časového období, můžeme tomu říkat marketingový plán. A plán, to už zní lépe, že?

Máte cíl, čeho byste rádi ve svém pracovním životě dosáhli a když si dobře naplánujete jak toho cíle v určitém období dosáhnout, máte to nejhorší a nejdůležitější za sebou. Nevíte jak na to? Poradím vám!

Proč potřebujete
marketingovou strategii?

V čem vám marketingová strategie může pomoct?
Díky marketingové strategii se přestanete plácat na břehu, naučíte se plavat a vydáte se do větších vod.
Nemusíte se bát, protože vždy u sebe budete mít záchranný kruh, který vám zaručí, že se neutopíte. Pokud tedy pojedete podle plánu a nezačnete se příliš vzdalovat. To by vám totiž taky mohl dojít dech. A to by byla škoda.

6 příkladů, v čem konkrétně vám může marketingová strategie pomoc:

Růst

zvyšovat úspěšnost na trhu

Směr

udává společnosti jasný směr

Výhoda

jedinečná konkurenční výhoda

Zisk

pomáhá k dlouhodobému zisku

Zákazník

buduje spokojené zákazníky

Spojení

spojuje váš tým na cestě k úspěchu

Jak k marketingové strategii
přistupuji já?

K samotné svatbě (objednání vaší služby nebo produktu) je potřeba dospět, pokud to teda není nějaký bezmyšlenkovitý nákup (svatba v Las Vegas). Půjdeme na věc takticky – nejdříve zhodnotíme jak jsme na tom my, kdo by o nás mohl stát a proč. Zjistíme, kde se naše cílová skupina nachází, upravíme se, rozmluvíme se a vyrazíme na námluvy. V osobním životě nám stačí většinou jeden pan Božský. V tom pracovním se pokusíme ulovit těch srdcových zákazníku co nejvíc.

Co budeme prodávat?

Dokonale poznám váš produkt nebo službu. Sepíšeme si výhody a nevýhody, podíváme se na příležitosti, ale i hrozby (SWOT analýza). Potřebuji vašim produktům nebo službám sama věřit. Podívám se na to očima vašich zákazníků, ty ale potřebuji nejdříve poznat. Bez toho to prostě nejde.

Kdo to má kupovat?

Definujeme si, kdo je nebo jsou vaše cílové skupiny. Kdo je váš ideální zákazník. Kde se nejčastěji pohybuje, kde na nás může v online i offline světě natrefit, kde vzbudíme jeho pozornost a proč. Podíváme se do hlavy vašich zákazníků a určíme si jaké důvody mají u vás svoje peníze utratit, vrátit se a doporučovat vás. 

Naplánujeme cíl

Víme, co prodáváme, už víme i komu, máme ujasněnou svoji pozici na trhu. Známe vaše konkurenční výhody a nevýhody. Naplánujeme si čeho a do kdy chceme dosáhnout a jaké finance je ideální investovat. Uděláme si vlastní marketingový plán a vyrazíme na námluvy. Připravení.

Námluvy

Držíme se marketingového plánu a díky komunikační strategii přesně víme co, jak a hlavně komu říct. Víme, kde na zákazníky čekat a připomínat se. Díky SEO jim vidíme do hlavy a díky PPC si tu cestu umíme zefektivnit a zkrátit. Jdeme na to takticky a promyšleně a v průběhu upravujeme dle potřeby.

Co budeme prodávat?

Dokonale poznám váš produkt nebo službu. Sepíšeme si výhody a nevýhody, podíváme se na příležitosti, ale i hrozby (SWOT analýza). Potřebuji vašim produktům nebo službám sama věřit. Podívám se na to očima vašich zákazníků, ty ale potřebuji nejdříve poznat. Bez toho to prostě nejde.

Kdo to má kupovat?

Definujeme si, kdo je nebo jsou vaše cílové skupiny. Kdo je váš ideální zákazník. Kde se nejčastěji pohybuje, kde na nás může v online i offline světě natrefit, kde vzbudíme jeho pozornost a proč. Podíváme se do hlavy vašich zákazníků a určíme si jaké důvody mají u vás svoje peníze utratit, vrátit se a doporučovat vás. 

Naplánujeme cíl

Víme, co prodáváme, už víme i komu, máme ujasněnou svoji pozici na trhu. Známe vaše konkurenční výhody a nevýhody. Naplánujeme si čeho a do kdy chceme dosáhnout a jaké finance je ideální investovat. Uděláme si vlastní marketingový plán a vyrazíme na námluvy. Připravení.

Námluvy

Držíme se marketingového plánu a díky komunikační strategii přesně víme co, jak a hlavně komu říct. Víme kde na zákazníky čekat a připomínat se. Díky SEO jim vidíme do hlavy a díky PPC si tu cestu umíme zefektivnit a zkrátit. Jdeme na to takticky a promyšleně a v průběhu upravujeme dle potřeby.

MARKETINGOVÝ PLÁN

Co je
marketingový
plán a jak ho
sestavuji?

Marketingový plán je celá marketingová strategie rozhozená do časového období, za které bude trvat cesta k cíli. Plán je potřeba přizpůsobovat okolnostem. Když jdete ven a svítí sluníčko a náhle začne pořádný slejvák, tak si nejspíš najdete nebližší přistřešek a promyslíte jestli cestu nějak nezměníte. Nesmí nás to vykolejit, musíme být na případné změny připraveni.

Marketingový plán stavím na zákaznících, tak aby cílil přímo na ně. Marketingový plán určuje co, kdy a jak komunikovat, udělat a na co se zaměřit. Kdy spustit jakou kampaň, jak v ní vystupovat. Protíná všechny komunikační kanály, propojuje online a offline svět. Celému marketingovému plánu ale předchází zpracování marketingové strategie.

Nehledám složitosti, ale stavím na reálných krocích, které jste i beze mě schopni zvládnout zrealizovat a budete jim rozumět. 

3 hlavní důvody,
proč chtít mě

Dívám se na věci v souvislostech. Nezpracovávám jen online marketingovou strategii, ale i pro ten reálný, offline svět. Nejde mi jen čistě o marketingový plán, ale i o to, jak u toho jako firma/projekt vypadáte (vizuální identita firmy, grafické zpracování, kreativa) a zároveň, jakým stylem v rámci celé strategie budete mluvit k zákazníkům. Je to ucelený koncept, kde se na nic nezapomíná a vše do sebe zapadá.

Se mnou získáte 3v1. Nemusíte shánět copywritera ani grafika. Vše připravím tak, aby to do sebe krásně zapadalo. Jako puzzle.

Se mnou se nikdy neztratíte

Marketingový plán vás vždy vrátí na cestu, pokud začne vaše hlava vymýšlet další a další projekty. Pomůže vám se soustředit na to podstatené.

Budete dobře vypadat

Nejen obal produktů, ale i kreativní zpracování, vizuální identita firmy je důležitá. Tedy jak vizuálně vystupuje vaše společnost navenek. Šaty dělají člověka a to i v pracovním  životě. I to je součástí marketingové strategie a pak i plánu, který pro vás ráda zpracuji.

Naučím vás srozumitelně komunikovat

A to i díky marketingové komunikaci, která dodá vašemu podnikání srdce. To, jakým způsobem budete se zákazníky komunikovat, je alfa a omega správného pochopení a zaujmutí. A to nejen v pracovním životě.

CENÍK ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Kolik si
asi tak
připravit?

Zpracování marketingové strategie naceňuji individuálně. Cena vychází z hodinové sazby a pohybuje se od 60 000 Kč na základě časové náročnosti zpracování.   

Cena za hodinu mojí práce je:

2 300 Kč

Můj TIP: Pojďme si domluvit schůzku nebo rychlý call, kde mi povíte víc. Já vám pak zpracuji konkrétní nabídku.

Potřebujete marketingovou radu

Vymyslet marketingovou strategii

Nastavit marketingovou komunikaci

Marketingový mentoring na míru